Ti nasveti dovolijo, da nadaljuj po potovanju po svetu, ko sem imel otroka | SI.Lamareschale.org

Ti nasveti dovolijo, da nadaljuj po potovanju po svetu, ko sem imel otroka

Možno je, da so otroci in še vedno se prepustite svoje Wanderlust kot družino.

Tukaj je, kako.

Odraščanje, sem preživel otroštvo v modro-ovratnikom mesta, kjer mednarodna potovanja se je zadaj za pet ur na dan, avto vožnja do babičine hiše.

Nismo občasno poletni kamp potovanje in odbojko na izlet, in ko smo šli v Disneyland.

Pri nas, na teden v Londonu je bil kot nerealne kot mesec dni na Marsu.

Sem bil star dvajset let, preden sem stopil stopil na letalu in v veliki neznano svetovne potovanja.

Na šalo, sem vzel ves denar, ki sem jo shranili čaka mize, in jo potisnil pred potovalnega agenta, ki mi je pomagal rezervirate vozovnico od Los Angelesa v Pariz, in povratni let iz Rima.

Mislil sem, da bom videti odlično umetnine, zgodovinske spomenike, lepe plaže, in izrazil upanje, da se zabavajte to počne.

In sem.

Toda še bolj pomembno, je, da je potovanje moj prvi okus prave svobode.

Sem se vrnil domov z novim občutkom zaupanja, in spoznanje, da je svet poln možnosti.

Bil sem zasvojen, da potuje, odkar.

Sem preživel lep del v naslednjih petnajstih letih po moje popotniško srca v mestih, kot so Evropa, Južni Afriki, na Havajih in na Karibih.

Ko sem se prvič srečal človeka, ki bi postal mojega bodočega moža, da ne bi bil navdušen popotnik.

Rekel sem mu: "Če ste z mano, boste potovali." On je milostno (in včasih begrudgingly) priznal.

Mi ujel unseasonably toplo marca teden v Veroni, preživel mirne dni v priljubljenem malo mestne plaže v Mehiki, in se poročila na plaži v Kostariki.

Čeprav so bili ti zgodnji let vitka, smo pograbil vsako priložnost za potovanje.

In potem smo imeli otroka.

Če rečemo, da ima otroka, si želite, da ostanejo na lockdown doma je podcenjevanje.

Ampak jaz sem, ki sem: nekdo, ki ima rad, da razišče.

In tako sem osla svoje potne sposobnosti za vključitev moža in otroka.

Tukaj je tisto, kar sem se naučil v zadnjih petih letih o tem, kako se prepustite Wanderlust kot družinsko enoto.

Sem pozoren proračuna, enostavnosti in razumnosti brez žrtvovanja zabavo in obogatitev, da je potovanje prinese.

Robčki lahko hladno, ko pa pridete do plaž v Grčiji, nihče ne bo mar.

Priti v prestavi

Potovalna oprema: lahko je razlika med družinsko potovanje, da se počuti kot v sanjah, ali ravno-up nočna mora.

Če nameravate potovati več kot enkrat na leto s svojim otrokom, predlagam vlaganje v nekaterih ključnih elementov, ki vam bodo prihranili veliko nepotrebnega stresa.

load...

Tukaj je moj kratek seznam:

• Kinderpack naredi mehko nosilec za starejše malčke in predšolske otroke-idealnih za takrat, ko si ti zrasla iz svoje otroške prevoznika, vendar še niso sposobni upravljati sprehodom po ulicah Benetk ves dan.
  • Ko je bil moj sin dva in tri smo uporabili to, da mu naj spi v tranzitu, medtem ko smo raziskali muzejev in trgovin.
  • load...
  • GB Pockit Voziček zloži v majhnem trgu, sodi v najlonsko živili vrečko, se lahko izvede na ravnini in shranjene režijske stroške.
  • Končano!
  • To je najbolj genij potovanje voziček sem jih kdaj uporabiti, roke dol (in sem šel skozi nekaj, saj se jih lahko precej Stavke gor, ko jih preveri pri vratih).
  • Ta malček prišel še posebej prav na izlet v Disney World, ko smo morali priti na in izven hotelskih avtobusov, ki ne omogočajo sprehajalci na krovu.
  • Vedno smo pripeljali našo avtosedeža z nami na letalih.
  • Ne samo za uporabo v naši okolici, vendar je najin sin spal bolje znani objemu svojo zaupljiv sedeža.
  • GogoBabyz Travelmate je lahek voziček, ki vam omogoča, da potiskanje ali vlečenje svoj avto sedež vse do vrat.
  • Tvoja punca lahko tudi vožnja v njem preko letališča.
  • Če ne potrebujete avtosedež, ampak želijo varno vožnjo za vaš starejši malčka, otroci letenje varno VSEENO Pas je FAA odobrila pas, da zdrsne nad njeno ravnino sedeža.
  • Vaš otrok mora biti med 22 in 44 funtov, in do 40 centimetrov visok, čeprav otroci Fly Safe naredi različico za višje otroke s posebnimi potrebami.
  • Za večje otroke, ki še vedno potrebujejo booster, Mifold potovanje booster je tako prenosni kot je dobil.
  • Morda ste spied Indiegogo akcijo te družbe, razkazuje svojo inovativno in lahke zasnove.
  • Mi smo ga uporabljali, in to prinaša.
  • Vaš otrok mora biti štiri leta ali več, in več kot štirideset kilogramov.
  • Uporabite pakiranje kocke kot eBags poenostaviti svoje embalaže in zmanjšanje preveč številnih-kovčke.

Nakup dodatnega sedeža

To je tako vabljivo, da svojega otroka v naročju med leti za tako dolgo, kot je mogoče.

Moj mož je nekoč dejal: "Če bi vedel, ob otroka pomenilo nakupom tretjo letalsko vozovnico, bi ponovno." Bil je šalil, vendar pa so stroški tretje vozovnice prepričani, da ni bilo smešno.

Prvič, ko smo leteli z njim, sem držal najinega sina dojenčkov v mojem naročju.

Naučil sem se dve stvari, nad tem potovanju: da je nevarno, in je bilo neprijetno, za naju oba.

Sem imel sina v nosilcu med letom iz New Yorka v Los Angeles, samo, da bi poskušali spraviti spat.

Je letalo zadela nekaj zelo intenzivno turbulenco in nenaden sunek je imel nas yelping medtem ko je zgrabil sedežev pred nami za stabilizacijo.

Spoznal sem, da če bi moj sin ni bil v nosilnem-način je, da bi bilo skozi veliko let že, da je ne bi vrgli iz moje naročje.

Tudi če ne bi prebudili nevarnosti vodenje otroka v mojem naročju med leti ena točka je inarguable: sva bila oba neprijetno.

Polovici leta sem bil pripravljen v plačilu človek poleg nas 500 $ za njega, da vstanejo in dal moj sin sedež.

Naredite si uslugo, plačati za dodatno sedež.

Lahko kadarkoli odjavite.

En kovček, ena ročne

Ko potujem sem vedno vidim otroke, ki izvajajo svoje lastno zelo malo kovčke.

Ponavadi imajo živali na njih, ali elegantnih modelov, ki omogočajo otroke voziti na njih, kot igrače.

Sovražim te kovčke.

Za vsako dodatno vrečko imate, preverite, ali nepreverjene, imate eno dodatno točko na vaše duševno kontrolni seznam stvari, da ne izgubijo.

Poenostavljeno: en kovček za vso družino.

Eden od ročne za prigrizke, zabave, robčki, plenice in bistvene.

Ko imate več kovčki, več prenosov dodatkov, in nato dodati avtomobilskih sedežev in sprehajalci v mešanici, ki jo ustvarja v prvi vrsti priložnost, izgubiti nekaj pomembnega.

Moj mož, ko je vztrajal pri pripeljal svojo kitaro z nami za trideset dni potovanja po Evropi.

Na žalost je bila ta kitara ponesrečenca naših preveč veliko-stvari-to-da-track-of napake.

Zdaj živi v s taksistom v majhnem mestu v Španiji.

Upravljam en kovček pravilo z dajanjem vsakega družinskega člana pakirnega kocko, kot ti lahkih tiste iz eBags.

Družinski člani so dovoljeni za pakiranje ničesar, kar ustreza znotraj svojih kock, ampak si prizadeva za minimalizem.

Pustite težkih možnosti, kot so kavbojke doma, če je to mogoče, in poskrbite, vse svoje možnosti garderoba sodelujejo v različnih kombinacijah.

Pojdi za en par čevljev, ki delajo tudi iz dneva v noč, in swap ven lutke in igrače za kartonske igre in papirja izrezi.

To skladbo, jo kupite

Stroški letov je lahko najdražji del potovanja za družine.

Imam ugled med našimi prijatelji, da bi lahko našli noro poceni vozovnic.

Lani smo leteli iz Filadelfije v Los Angeles za 125 $ na vozovnice, povratni let.

Sem rezerviral naše vstopnice iz New Yorka na Švedskem za $ 370, tudi povratek.

In jaz ne layovers.

Imam strategijo v dveh delih za blokiranju poceni vozovnic: uporaba fare sledilci, in biti psihično pripravljen kupiti vstopnice na minuto, ki jo vidite veliko fare.

Všeč mi je Hopper: brezplačno aplikacijo, ki Oglejmo si dal v svojih idealnih datume poletov in okolici, nato pa svetuje, da Čvoruga vstopnice, ali počakati na predvideno boljšo ceno.

Uporabljam Hopper v kombinaciji z Google letov.

Če imate časovni okvir, v katerem želite potovati, in so prilagodljivi o destinacijah, bo Google Leti vam raziskovanje cen preko več destinacij s fleksibilnimi datumi.

In jih bomo poslali opozorila takoj, ko je dobra cena na voljo.

To je dejal, morate biti pripravljeni za rezervacijo let, takoj ko prideš, da malo obvestila potisnem.

Vedeti, kaj vaši fleksibilni datumi so (če jih imate), vedo, katere oblike plačila, ki ga boste uporabljali (upajmo, potovalni kreditne kartice), in se prepričajte, da vaš partner je v redu z rezervacijo brez posvetovanja (sem se naučil, da je težko pot).

Da $ 125 fare sem ujeta v Kalifornijo?

Prodala se je v dvajsetih minutah.

Ne boj spremembo časa

Prehod časovnih pasov je lahko boj dojenčki in otroci.

Jaz reševanje vprašanja s tema dvema nasvetov: prvič, poskusite prilagoditi na nov časovni pas, preden greš.

Push vaš mali potnikovo spanje za 15 minut na noč v dveh tednih pred odhodom.

Ali pa poskusite za petnajst minut na začetku, odvisno od smeri, v katero ste potujejo.

Morda ne boste dobili popolnoma usklajen z novo cono, vendar počasnem bližje bo pomagal vsem, da se prilagodi ob prihodu.

Drugič, ko ste prišli, vrzi v celoti v nov časovni pas.

Ne preživijo svoj čas izračun in primerjavo časovnih pasov, da preverite, ali vaš dojenček spal na svojem običajnem času.

Samo skok v pariškem času in iti o svojem dnevu.

Če ne dremal otrok prehaja iz ob 4:00 popoldne, jih je dala v voziček in iti na kozarec vina pri zunanji kavarni.

Z drugimi besedami, roll z njo.

Boste bolj polno uživali svoj čas, in se bo prilagodil v redu.

Čaka je najtežji del

Letališče proge, železniška postaja čakalnicah, carinska varnost, so najtežji del potovanja za malčke.

Še posebej, če so utrujeni ali samo utrujen, ne zabavati.

Bodite prepričani, da pripravijo svoje otroke za vsak del poti.

Tudi ko je moj sin je komaj govoril, smo mu povedali, kaj se bo zgodilo.

"Mi bomo čakali na nekaj zelo dolgih progah.

Vsi bomo morali biti zelo potrpežljivi.

Dobili boste knjige in prigrizki za pomoč. "

Za upravljanje dolgčas, imam tri stopenjski sistem prigrizek za zasedbo svojega sina v teh časih.

Prva stopnja je nekaj yummy, vendar relativno zdravo: skodelica preste, ali krekerji s sirom.

(Lahko pa tudi preverite teh ekoloških prigrizki za otroke za ideje.) Če je, da ni bilo rezanje, gre za višjo končno zdravljenje.

Všeč mi je gummies narejeni iz sadnega soka.

Če se približujete epski zlom, gre za velike pištole: sladkarije.

Sem pobral vrečo nečesa sladkega v prodajalni na letališču in ročnega majhne koščke od enega naenkrat priti skozi hairiest situacij.

In potem sem jih pokončal sam, ko je moj sin zaspi.

Ker, če sploh kdaj je bil čas, da svoje ideale na stran, bi bilo varnost vrstica z Raskliman malčka.

To velja tudi za čas zaslona, ​​preveč.

Ste dvajset minut na dan staršev?

Ni na potovalnih dni.

Ne glede na vaš otrok potrebuje, da se skozi potovanja, sem zdaj zdijo ti popolnoma odpuščeno za zagotavljanje.

load...

Sorodne novice

Post Mama

Real Talk od 6 žensk O cestninah, so se njihovi novorojenčki ukvarjali s svojimi zakonskimi zvezami

Kako je bil moj zakon spremenjen, ko je moj mož postal oče doma-doma

14 stvari, ki jih želimo, so moški vedeli o nosečnosti

Post Mama

Ta mama je pravkar razložila strije do hčerke na najboljši možen način

13 Brutalno iskrene resnice o seksu po otroku

Za pare, ki opravljajo IVF, kdo ima zamrznjene zarodke v primeru razpada?

6 načinov Spremenite spolne odnose med dojenjem

Ti starši Reddit delijo najboljše načine, kako ohraniti spolno življenje v post-Kids

Imam nič plačanega dopusta po otroku - tukaj je bilo to